فروش پودر سیلیس خرید پودر سیلیس

فروش پودر سیلیس خرید پودر سیلیس – پودر سیلیس یا کوارتز یکی از محبوب ترین مواد معدنی روی کره زمین است. همچنین یکی از مهم ترین سنگ های مختلف است. پودر سیلیس در انواع رنگ ها، اشکال و عادات مختلف وجود دارد. یافت می شود تمام محیط های معدنی است. ما یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان، صادرکنندگان و تامین کنندگان پودر دی اکسید سیلیکون با کیفیت بالا و بهترین در هند هستیم.

کاربردها و موارد پراستفاده سیلیس پودری چیست؟

ساختار شبکه SiO2 خواص فیزیکی و شیمیایی عالی آن را تعیین می کند. علاوه بر این، SiO2 به طور گسترده در طبیعت وجود دارد و از زمان های قدیم به طور گسترده توسط انسان استفاده می شده است. سیلیس و سایر ترکیبات در دماهای بالا ذوب می شوند و به سرعت سرد می شوند تا شیشه تولید شود. همچنین جزء اصلی ماسه و پودر سیلیس است. این ماده خام اصلی برای کاربردهای نیمه هادی و پنل خورشیدی است.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

 

تحقیق پژوهشگران در مرکز تولید ممتاز سیلیس

در عین حال، آزمایشگاه‌های حرفه‌ای و سطح بالا  و بسیاری از دانشگاه‌های داخلی برای دستیابی به ترکیبی از تولید، یادگیری و تحقیق همکاری کرده‌ایم و تیم تحقیق و توسعه و نوآوری حرفه‌ای با توسعه محصول پیشرفته و قابلیت‌های نوآوری فناوری ایجاد کرده‌ایم.که با روشهای جدید پودر سیلیس یا محصولات پرطرفدار تولید و روانه بازار کنیم.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

 

تولیدات محصول پودر سیلیس ممتاز سیلیس چیست؟

در حال حاضر، بیش از 30 نوع مشخصه مهم از محصولات پودر سیلیس توسعه و تولید شده است، مانند پودر سیلیس کریستالی, پودر سیلیس ذوب شده, پودر سیلیس فعال (اصلاح شده), پودر سیلیس با خلوص بالا, پودر سیلیس کامپوزیت نرم, پودر سیلیس الکترونیکی, پودر سیلیس الکتریکی, پودر سیلیس فوق ریز, پودر سیلیس کروی, پودر شیشه, پودر کریستوبالیت, ماسه کوارتز با خلوص بالا, ماسه کوارتز ذوب شده و غیره.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

 

صنایعی که از پور سیلیس کاربرد فراوان دارد؟

این محصولات در صدها صنعت مختلف مانند چسب، مواد الکترونیکی، مواد عایق الکتریکی، شیشه کریستال مایع، مواد پزشکی، مواد دندانپزشکی، ریخته گری دقیق، پوشش رنگ، لاستیک کاربردی، پلاستیک، مواد شیمیایی، مواد نانو، ساختمان های پیشرفته استفاده می شود. مواد و غیره. محصولات ما به بیش از 20 استان و منطقه در غرب کشور فروخته می شود و به آسیا، اروپا، ایالات متحده آمریکا، آفریقا و سایر کشورها صادر می شود.

 

 

چرا ممتاز سیلیس بهترین تولید کننده پودر سیلیس است؟

مواد معدنی HS دارای نیروی فنی قوی، ابزارهای تست پیشرفته و سیستم پیش فروش، خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش عالی است. همیشه به مفهوم “اولین کیفیت، راهنمای نوآوری” پایبند باشید، با تکیه بر منابع معدنی غنی کوارتز در شهرستان ملایر،ازندریان و نهاوند، ما متعهد هستیم که به تامین کننده پیشرو در خاورمیانه در زمینه کاربرد مواد پودر صنعتی تبدیل شویم، و در تلاش هستیم تا بهترین محصولات و محصولات با کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم. خدمات.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

 

 

بازار رقابتی و قیمت گذاری پودر سیلیس

بازار جهانی پودر سیلیس ذوب شده بسیار رقابتی است و شرکت های زیادی برای سهم بازار رقابت می کنند. شرکت های این صنعت به طور مداوم در حال نوآوری و معرفی محصولات جدید هستند تا از رقبا جلوتر بمانند. علاوه بر این، حضور برندهای تثبیت شده و سهولت ورود فعالان جدید، فضای رقابتی را بیشتر تشدید می کند.قیمت پودر سیلیس مسلماً به دلیل تقاضای جهانی با ارزش دولار تغییر می کند و بروز می شود.

 

 

بخش بندی بازار جهانی پودر سیلیس ذوب شده:

گزارش بازار پودر سیلیس ذوب شده بر اساس دسته بندی های مختلفی مانند نوع محصول، کاربرد، کاربر نهایی و منطقه تقسیم بندی شده است. هر بخش بر اساس CAGR، سهم و پتانسیل رشد ارزیابی می شود. در تحلیل منطقه ای، این گزارش منطقه بالقوه ای را که انتظار می رود در سال های آینده فرصت هایی را در بازار پودر سیلیس ذوب شده ایجاد کند، برجسته می کند.

تقسیم بندی بازار: بر اساس نوع
  • 325 مش
  • 500 مش
  • 1250 مش
  • 2500 مش
تقسیم بندی بازار:
  • بر اساس تولید شیشه
  • ریخته گری و ذوب سرامیک
  • مواد ضد حریق دیگر

 

پودر سیلیس کوارتز

تولید کننده و صادر کننده کوارتز که به عنوان سیلیس کریستالی شناخته می شود، یک ماده معدنی با ساختار کریستالی متشکل از دی اکسید سیلیکون است. این ماده معدنی رایج ترین ماده معدنی موجود در سطح زمین و دومین ماده معدنی رایج موجود در پوسته زمین است.

 

 

کوراتز بیشترین مقاومت را دارد

فراوانی کوارتز در زمین های شنی سواحل و بیابان ها را می توان به دلیل مقاومت استثنایی آن در برابر فرسایش مکانیکی و شیمیایی دانست. کوارتز به طور معمول در سازندهای معدنی در درجات مختلف یافت می شود و همچنین می تواند در رسوبات شن و ماسه و همچنین در رسوبات کریستالی با خلوص بالا کشف شود.

 

 

محصولات با کیفیت برتر با قیمت مقرون به صرفه

خالص ترین و زیباترین پودر کوارتز سیلیس موجود در بازار را کشف کنید. سیلیس طبیعی ما دارای درجه خلوص بی نظیر بالای Sio2 99% است و در رنگ سفید برفی خیره کننده موجود است.

 

 

درصد خلوص بالای محصولات ما بخصوص سیلیس پودری

محصول ما دارای سفیدی بیش از 95 درصد است که آن را برای تمام نیازهای سرامیکی شما از جمله ترکیبات بدنه، انگوب و لعاب عالی می کند. ما پودر شن و ماسه سیلیس با کیفیت بالا را ارائه می دهیم که نه تنها برای صنعت سرامیک عالی است بلکه در صنایع رنگ و ریخته گری نیز کاربرد دارد.

 

 

لینک های سریع:

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)