خرید خاک نسوز همدان

خرید خاک نسوز همدان – برای خرید خاک نسوز در ایران، تنها چن شرکت تولیدکننده واقعی هستند و مابقی فقط واسطه فروش هستند . شرکت‌ ممتاز سیلیس یکی از بزرگترین و در عین حال معتبر ترین شرکتهای تولید کننده این مواد در ایران می باشد. ممتاز سیلیس علاوه بر تولید انواع سیلیس تصفیه آب در تولید و فروش عمده خاک نسوز و جرم‌های نسوز سیلیسی فعالیت دارد. این نوع خاک نسوز به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و شوک حرارتی، در صنایع مختلفی مانند کوره‌های صنعتی، فلزات آهنی و غیرآهنی، شیشه و سرامیک کاربرد دارد.

تولید کننده خاک نسوز ایران (ممتاز نسوز)

ممتاز سیلیس نام دیگری برای محصول جدید خود انتخاب نموده است که کاملا اختصاری و اختصاصی است ، ممتاز نسوز نام محصول تولیدی جدید این شرکت است که در اوایل سال جاری 1403 با تجهیز زیرساختهای تولید و فراهم آوردن معادن اختصاصی به این مهم دست پیدا کرده است و 100% تولید خاک نسوز توسط شرکت صورت می گیرد.

 

 

 

خاک نسوز چه کاربردی در صنایع دارد

خاک نسوز به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و خواص مکانیکی مناسب، کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد:این خصوصیات خاک نسوز آن را به ماده‌ای اساسی در بسیاری از صنایع تبدیل کرده است.برای خرید خاک نسوز همدان بهتر است قبل از هر چیز اطلاعاتی در این رابطه بدانید.

 

  1. کوره‌های صنعتی: خاک نسوز در پوشش داخلی کوره‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از تحمل دماهای بالا و جلوگیری از آسیب به سازه‌های کوره اطمینان حاصل شود​.

  2. صنایع فلزات آهنی و غیرآهنی: این ماده در تولید و ذوب فلزات مانند فولاد و آلومینیوم استفاده می‌شود، زیرا می‌تواند در برابر دماهای بالا و خوردگی مقاومت کند.
  3. صنایع شیمیایی و پتروشیمی: به دلیل مقاومت شیمیایی خاک نسوز، در راکتورها و تجهیزات پتروشیمی که در معرض مواد شیمیایی قوی و دماهای بالا قرار دارند، به کار می‌رود​.

  4. صنایع شیشه و سرامیک: در تولید محصولات شیشه‌ای و سرامیکی، خاک نسوز به عنوان ماده‌ای مهم برای تحمل دماهای بالا و جلوگیری از تغییرات ناگهانی دما به کار می‌رود.
  5. تولید آجرهای نسوز: خاک نسوز سیلیسی به طور گسترده در تولید آجرهای نسوز استفاده می‌شود که در محیط‌های با دمای بالا، مانند کوره‌های تولید شیشه و فلزات، کاربرد دارند.

 

 

چه خاکی قابل اشتعال است؟

خاک‌های گلدانی امروزی حاوی خاک واقعی بسیار کمی هستند، اما در عوض دارای حجم زیادی از چوب خرد شده پیت ماس، پوست، استایروفوم و ورمیکولیت در مخلوط گلدان هستند. همه این مواد بسیار قابل اشتعال هستند و در شرایط خشک به راحتی مشتعل می شوند.

 

 

چه ماده ای نسوز است؟

دو نوع مواد مقاوم در برابر آتش که باید بدانید … هیچ ماده ای وجود ندارد که نسوز باشد، با این حال، برخی از پارچه ها نسبت به سایرین در برابر آتش مقاوم تر هستند. به دلیل ساختار الیاف، پنبه به راحتی می سوزد، در حالی که موادی مانند پشم در برابر شعله مقاومت می کنند. هرچه پارچه سفت تر باشد، مدت زمان بیشتری برای سوختن آن نیاز است.

 

 

چه ماده شیمیایی نسوز است؟

کلر و برم نمونه هایی از بازدارنده های شعله هالوژنه هستند. بازدارنده های شعله هالوژنه دارای یک اتم کربن متصل به اتم هالوژن هستند و برای محافظت از بسیاری از انواع پلاستیک ها و منسوجات استفاده می شوند.

 

 

آیا خاک خشک قابل اشتعال است؟

مواد قابل اشتعال اضافه شده به خاک گلدان به حفظ رطوبت تا حد امکان کمک می کند. با این وجود، خاک گلدان به دلایل مختلف ممکن است خشک شود. آن وقت است که تبدیل به یک خطر می شود. اگر خاک خشک با منبع حرارت تماس پیدا کند، ممکن است آتش بگیرد.

 

 

آیا می توان از خاک برای خاموش کردن آتش استفاده کرد؟

اکسیژن را می توان با خفه کردن آتش با خاک یا شن از آتش خارج کرد. این کار را با هم زدن مواد از طریق اخگرها انجام دهید – باید به سرعت حفره های کوچک را پر کند و از رسیدن اکسیژن به اخگرها جلوگیری کند. مهم است که آتش فقط با خاک یا ماسه پوشانده نشود، زیرا می تواند چندین ساعت زیر آتش دود کند.

 

 

خاک سوخته برای چیست؟

خاک سوخته اساساً خاک رس سنگین و چسبنده ای است که برای تغییر خواص ساختاری آن تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است. اغلب با کمپوست ترکیب می شود که جزء ارگانیک و نگهدارنده آب مخلوط در حال رشد را تشکیل می دهد. مخلوطی از رشد متشکل از 1 قسمت خاک سوخته و 1 قسمت کمپوست برای رشد بیشتر گیاهان ایده آل است.

 

 

 

 

ما در اینستاگرام   | گفتگو و مشاوره واتساپی  | تماس مستقیم تلفنی  | تماس با ما

 

امتیاز به ما